Hur många systrar har hon riktigt?

Jag pratar ofta om mina systrar, glömmer nämna namnen eller så nämner jag dem och ni kanske blir förvirrade.
Har nämligen 4 syskon, och 3 systrar. 5 barn. Blev det för svårt nu?
Linda, Frida, Matilda, Jag + Oskar. Men oskar är ingen syster, det förstår ni väl. Oh blir tokig med dessa syskon-syster-slav-grejer. Så många ord. hehe. Finskan är otroligt mycket lättare, eller kanske inte.
Nåja, SYSTER Frida som är jag typ skriver ofta om, hon har alltid varit en fin förebild om jag skulle ha en förebild, jaaaa. Så hon är just nu i Australien. Hennes väska blev kvar i Kina. Mysigt, men man får väl oftast den tillbaka? Troligen. Aja. Hon ska stanna där i 4 veckor (!!!) och jag ska ta hand om hennes lilla vovve, Alma. Henne kommer ni väl ihåg?
dethär börjar ju bli som en berättelse, hehe. Nåh. Är otroligt avundsjuk, jag vill också resa och bli brun! Måsta jag shoppa för alla sparningspengar dedär dyyyra kläderna? och rocken och väskan som är påväg. äkta leder. jag som intens använder leder, totalt imot det. Jag som intens använder kläder, går ju typ runt med jobbkläder varje dag. Jag som bara har allt som prydnad, jag som är så sparsam..... ohhhhh. Nåmen kanske lite jobb och där är det? Vem kommer med till...Afrika? hiih.
Stop dreaming, girl. Live your life for now. You don't know how much time you have left.
jajajajjajajajajjajajajjaja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0