Min dag

Nu blir det lite mera text, jag är ju ingen författare men hoppas detta duger. Ni får dessutom ursäkta språket eftersom jag har lässvårigheter och någon typ av dyslexi? Men det är någon alldeles vanlig, nivet sådan man har när man inte förstår allting så bra, tex. i skolböcker..
Idag vaknade jag av väckarklockansom vanligt, steg upp och gjorde allting klart. Cyklade till jobbet och var där i bara 2h. Sen åkte vi med systern till ikea, mitt rum ser förjävligt ut så jag handlade några klädhängaren och en ny ställning. Får se om jag får plats med kläderna nuda! Eller kanske jag borde hålla detdär loppiset jag pratat om i veckor nu..
Uhm. Så kom vi också hem med ica-köttbullar, några plattor mörkchoklad(min nya favorit), blommor och ett dynvar(??) blev bara så kär i dedär fåglarna. Nivet hur jag är med fåglar, helt beroende.
Så sånt har jag hållit på med idag. Nu är jag dyrblöt och svettig men glad och utsvulten, ska äta igårdagensmiddag.. såå nice, det var auberginer fyllda med ost och någonslags räkröra. Mumsfilibabba! Ni måste testa fylla auberginer med valfritt inlägg och lägga i ugnen, eller grilla på sommaren! Såå gott både för veganer vegetarianer köttätare eller alltätare.. hehe.
Oj, kollade på telefonen.. min mormor har ringt 7 gånger, måste ta och ringa upp henne! Hoppas inget allvarligt hänt. Vi hörs senare ikväll. Ha det så bra, vare sig nu ska ut eller stanna vid datorn idag! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0