alternativ

Blev accepterad av 3 skolor i finland, ett sportgymnaisum, en konst/filming och en valfri i Borgå.
Jag var förståss nyfiken, men inte ett dugg intresserad faktiskt. Jag vet att jag borde, man vet aldrig om man ångrar och man kan ju sluta sen senare.. men det kändes bara inte bra. Såå.. Jag tackade nej.
Nu söker jag in till 3 andra skolor i Sverige istället men det är troligen försent.
Men skola, c'moon vem behöver utbildning...? heheh.. jag? öh. hm.

Fick även ett till jobberbjudande men det tackade jag också nej till nu, för tillfället. Jag känner mig en aning stressad och vet fortfarande inte vart världen är påväg. Jag måste hitta mig själv!
Är det bara jag som är lost, eller är du också det?

Kommentarer
Postat av: Swwosh

Jag tror vi alla är lite lost :)

2012-05-06 @ 16:45:54
URL: http://swwosh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0