Soulsisters?

Jag blir så trött på såna som bedömmer folk(mig) på vad de hört eller vad de tror. Sanningen är att typ ingen känner mig och vet hurdan jag är. Eller jo.. jag trodde det fanns en flicka, hon som kände mig bäst. Hon som jag hängde med varje dag ända sen dagen hon föddes, vi var som natt & dag..rumpa & skjorta(fattar inte ordspråket..varför inte rumpa&bröst eller skjorta&byxor?)..ja, det var vi väl men nåt hände och vi splittrades. Det var som att förlora en syster. Om inte värre. Men man går vidare, nivet som ni gör när er kille lämnat er, han finns alltid där i hjärtat men man fortsätter leva.

Jaja iallafall, du..som tror jag är känslig liten och typ såååååå snäll. Jadu, jag är inte sån. Tyvärr.
Du, som tror jag är en bortskämd unge som får allting jag vill. Typ inte. Jag jobbar för det jag vill ha, jag går inte i butiken och pekar på allt och vips är det hemma, nejnej.
Du, som tror jag har världens bästa självförtroende och älskar mig själv, nej hördu. Jag har verkligen haft problem med just självförtroendet och jobbat med att stärka det.
osv.
Fast om man tänker efter.. är jag ju lite av allt iallafall. Det är väl alla. hehe.
Till soulsisters-ämnet. Tror ni det finns soulmates? Soul-sisters? Jag tror faktiskt. Jag tror jag också hittat min sister.
Hon är precis som jag, hon har gått igenom saker som jag, hennes familj är som jag, hon gör saker som jag osv..
problemet är bara att hon är äldre.., vi har inte så ofta tid att ses, men när vi gör det.. ja då är det som om världen skulle stanna. Som om jag pratade med mig själv. nej hundra gånger bättre, för hon är hundra gånger underbarare. Jag kan inte förklara. Men det är helt sjukt. Jag tror det finns några få i världen som är precis som du, inte på utseendet utan på insidan. Ja, fortsätt söka ifall du har hoppet! Det är värt det, kan jag tala om.
Olsen-twins-300x280_large

Kommentarer
Postat av: melinda

Amanda, du är så himla vacker.

2012-05-05 @ 14:18:42
URL: http://artbysomeone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0