Tur i otur

Nu har jag väntat skitlänge på denna dag, min behandlarekom tillbaka från semestern och vi skulle prata om vad händer härnäst.

Jag hade förväntat mig några jättebra nyheter, men detta är ju bättre än ingenting..

Bra nyheter:
1. Jag får åka hem.
2. Får börja skolan.
3. Rullstolen föralltid bort!
4. Har gått flera kilo upp i vikt!

Sämre:
1. Hamnar komma hit flera gånger i veckan(öppenvård).
2. Mamma och pappa ljög för mig.
3. Får inte ännu heller leva normalt.
4. Inte spela fotboll ännu. </3
5.Får inte komma första dagarna till skolan.


Allt är inte säkert, men det är vad de sade just nu. Jag hoppas det kan ändrats, och jag kan vara hemma föralltid och leva som förut. Jag orkar inte längre, det har gått för långt.

Såklart är detta roligt för er, min familj osv. Det är inte lätt, tro inte det.
Vet inte vad jag ska göra.


Jag är iallafall lyckligast att jag får börja skolan och träffa mina kompisar igen.
//Mando.
Trackback
RSS 2.0