Oaktivt

Srsly vad vi är oaktiva. Men det är rätt mycket pågång.

Vemdalen var det bästa på flera månader/år. Jag har inte mått så bra pålänge. saknar det, dessutom kom alla härliga minnen tillbaka.

Men när jag kom hem blev det sämst. Inget jag mera kan göra åt med ändå.

Jag orkar inte förklara hur jag mår, ingen förstår mig ändå. Men jag ska försöka börja skriva mera, har ju inget annat än tid nu, men har bara inte lust.


...Jag vill någonstans långt långt bort, världen utan ont, en värld där man får leva fritt med rosa moln och regnbågar. En värld utan krig och våld.. leva med de viktigaste personerna.. en värld utan gränser och med magi och fantasi. En värld som inte finns..



Kommentarer
Postat av: :)

Krya på dig! Försök orka :)

2010-05-04 @ 13:45:15
Postat av: verro

saknar dej sååååå mycke!!! :( <3 LOVE YOU <3

2010-05-24 @ 14:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0