lets zumba!

Nu har jag latat mig tillräckligt känns det, hehe. Vill röra på mig! Saknar fotbollen.. har inte tränat på flera veckor, har ingen inspiration. Kanske bra med paus ibland ändå?
Fast zumba som sagt, blir alltid på bättre humör! Man typ skrattar helatiden samtidigt som man danssar, känns inte alls som träning. Det har blivit ganska känt för bloggare har jag märkt, alla bara "lets zumbaaa" haha. Men undrar inte varför, så himla kul! Fast har inte så ofta sällskap bara :( Ni verkar mera hurtiga på spinning ! Oj, minns de kvällarna med fotbollslaget vi spinnade i typ 90 min! Herregud säger jag bara!
Nåja, ska ge mat till katten och fixa lite god mat till mig själv, sen får man se om man får skjuts till dagens zumbatimme, woho!
p.s för dem som tycker zumba är jobbigt, finns det något som kallas "zumba gold" det är lika roligt men i lite lugnare takt, något värt att testa på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0