I made it!!

Fattar ni jag !? Jag hade väckarklockan på 05.00 hoppade upp och var pigg som en mört. Seriöst JAG !?!?!
Fanny fick mig övertalad på spinning 30 min, det var såååååå bra och skönt. Jag älskade det! Fast. Det kanske bara var adrealin första gånger, när jag gått några gånger(OM JAG GÖR DET OM) så tröttnar jag kanske. Nejnej inte tänka så.

MEN SERIÖST JAG! Jag som alltid har tänkt hur fan kan NI orka vakna och spinna på morgonen, JAG gjorde det.
oj oj oj. En människa kan tydligen klara allting i världen. Fast detta var bara en liten stund av mitt liv.


Nu är jag iallafall på gott humör och har ledig dag. Kanske tar en tupplur om jag så behöver eller så gör jag något vettigt. Får se nu !


- mammaaa, sätter du på kaffet? bara för att njuta inte för koffeinet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0